Re: Szukam S/N do MS Office Small Business PL

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 12:59:43 MET DST

Użytkownik T-Son <thanhson_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ac8ve$d1g$1_at_news.tpi.pl...
> Hi all
> Kupilem w sobocie na WGK originalny, bez ksiazki MS Office Small Business
PL
> za 150zl. Facet powiedzial ze ksiazke zgubil, dal mi rowniez kod. Pozniej
> sie okazalo ze kod jest nieprawidlowy. Nie mam kontaktu z tym facetem. Czy
> ktos zna kod do tego programu i moze mi pomoc?
> Dziekuje z gory.

ha ha bez książki ?????
fajnie mam takich "nośników w robocie ponad 20 moge sprzedać po 50 zł (też
bez książki)

bo to właśnie na książce jest i kod i certyfikat i bez tego masz pirata !!!