Re: Drukarka z kilkoma pojemnikami

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 12:44:04 MET DST

Użytkownik Pawel Ryniewicz <pawelryniewicz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9ac1fg$g3h$1_at_news.onet.pl...
> Witam i pytam - ktora z drukarek ma oddzielne pejemniki na kolorowe tusze
> np. 4. Czy to sie jeszcze stosuje? Po co to wogole?

Pedro wita.

Np. HP 1600 (A3). A po co? Pewnie aby obniżyć koszty eksploatacji, oraz co
ważniejsze aby nie biegać co chwilę po nowy pojemnik.Generalnie - jest tam
3x wiecej kolorowego tuszu.
W przypadku drukowania na dużych formatach i w niektórych tylko kolorach to
się w sumie opłaca. U mnie w pracy drukuje to dziadostwo wykresy
charakterystyk pracy bloku energetycznego. Przeciętnie na jeden pojemnik Y
zużywa ponad dwa M. Z cyanem to różnie bywa, ale tak gdzieś pośrodku.