Re: jako drukarke wybrac???

Autor: HorNet (piuser_at_kki.net.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 22:38:07 MET DST

Użytkownik "Hawlik" <hawlik_at_pnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam kupuja na dniach drukarke i tak:
> czy wziac HP 959 (za 999zl)
> czy wziac HP 950 (za 959zł) -to juz chyba lepiej ta pierwsza bo roznica
nie
> duza...
> czy moze wziac 930 za 750zł bo roznica w jakosci jest nie warta 200zł????

Mam HP 970. Jej jakość jest taka sama jak tych powyższych, różni się
podajnikiem odwracajęcym kartki i szybkością druku. Zużycie atramentu jest
małe przy druku econo a nawet przy opcji super druki nie jest tak duże jak
w Epsonie (miałem EPSON Stylus 640) tego ne polecam chociaż miał niezłą
jakość druku, Canony mają słabą jakość druku ale możesz do nich lać każde
świństwo i będą drukować oczywiście z odpowiednią jakością. Zasada zakupu
dobrej drukarki jest taka jak przy ksero im lepszej kalsy sprzęt kupisz tum
taniej będzie kosztować esploatacja (oczywiście przy oryginalnych
materiałach) chodzi mi o zasadę dozowania tuszu. Zasada używania
zamienników też jest prosra jeśki chcesz miec dobrą jakość druku musisz
używać oryginalnych pojemników inaczej tusze się zlawają.

Jerśli nie zależy Ci na szybkości kup HP930.

Narazie