Wielka prosba!Zupelnie NTG!Do osob ze stalym laczem.

Autor: Miodzicho (miodzicho_at_poczta.fm)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 10:20:37 MET DST

Witajcie!Pewnie poleca zaraz na mnie gromy z nieba za zasmiecanie
grupy,pewnie tez u niektorych wyladuje w KF'ie,ewentualnie niski score
:-)
Ale mam wielka prosbe,probowalem pociagnac ROMy do PalmOS emulatora i
niestety na modemie jest to niewykonalne.
Choc moze czesciowo zwizane z grupa?W koncu emulator chodzi na PC?
Jesli ktos bylby uprzejmy i mi to pociagnal i podeslal na maila,to bede
niezmiernie wdzieczny(o ile to nie wazy za duzo,bo limit na skrzynce
4MB).
Przepraszam jeszcze raz i wybaczcie!

--
 <( . .)>  miodzicho_at_miodzicho.prv.pl <( . . )> Gadu-Gadu <(. . )>
   ( v)    www.miodzicho.prv.pl     (,,)( v )(,,) 132567    (v )