Re: Teac CDW 512E/512EB

Autor: Andrzej Bronisz (abronisz_at_pulse.pdi.net)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 00:37:40 MET DST

Użytkownik "Wozik":

> E czyli interfejs EIDE, B czyli Burn-Proof.
> Bulk, dostaniesz nagrywarę zapakowaną w worek foliowy, Retail, może jakąś
> taśmę. Poprawcie mnie jak się mylę.

Kupowalem ja 2 tygodnie temu. Wersja BOX ma w pudelku Nero (nie pamietam
jaka wersja), dwie plytki (CD-R & CD-RW), kabelek, srubki, instrukcje.
Wersja OEM ma tylko instrukcje. IMHO nie warto dokladac do BOX-a, bo naped
jest ten sam a Nero mozna zdobyc w sieci.

--
Andrzej Bronisz
abronisz_at_pulse.pdi.net