Re: co jest w pliku wymiany???

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 00:32:06 MET DST

> Jak sprawdzic co zapisalo mi sie do pliku wymiany Win386 , podobna jest to
> wykonalne. Podejzewam ze jakis program cholernie mi w nim miesza ale nie
> wiem ktory.

Najpewniej Windows ;)
W pliku wymiany są chyba tylko fragmenty różnych programów. Windows
dzieli programy na kawałki po 4 KB, i te aktualnie niepotrzebne wywala
do swapa. A z tamtąd sprowadza do pamięci kawałki zawierające potrzebne
dane (kod programu). Nie wiem jak można by podejrzeć co się tam znajduje.

Wonder