Re: Duron i ..AMD nie daje gwarancji na procesory

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 23:29:41 MET DST

> producent zekomo nie daje gwarancji
bzdura
> 2 Jakos nie wyobrazam sobie reklamacji procesora startujacego, albo
> dziala albo nie dziala
a ja sobie wyobrażam ....
> 4. Czy udalo sie komus zlamac procesor w czasie jego montazu
> ale tak zeby na powierzchni mial ryse a z dolu byl w idealnym stanie,
> nie pogiac zadnych wyprowadzen nie ukruszyc, nie zerwac plomby ani tych
> gumek dystansowych????
jest to możliwe
> 5 Czy kiedykolwiek jaki kolwiek radiator (seryjny) zlamal procesor
> naciskiem swego mocowania????
tak
> 6 Czy trafil sie komus fabrycznie uszkodzony procesor ???? (podobno to
> nigdy sie nie zdarzylo od czasu jak ta pani ktora mi go sprzedala tam
> pracuje 3- moze 4 lata)
trafił się ale na moje dobre kilka latek w tym sporcie to "fabrycznie"
martwe może 2-3 szt.
> 7 czy jestem oszukiwany czy to wszystko prawda ?????
jak zawsze medal ma dwie strony
> AMD POLSKA nie raczylo odpowiedziec na moj list z zapytaniem o ich
> stosunek do tej kwestii.
AMD Polska jak zawsze ma wszystko w d.....

1.Gdzie kupiłeś proca
2.Jeśli ma widoczne uszkodzenia mechaniczne to mogą do reklamacji nie
przyjąć, jednakże powinni przyjąć go do tzw. reklamacji warunkowej - decyzję
o uznaniu reklamacji podejmuje serwis producenta, sklep niech żąda od
swojego dostawcy pisemnego orzeczenia serwisu producenta
3.kiedyś na podobnej zasadzie zreklamowałem celerona bodajże 433 pękniętego
od spodu, klient twierdził, że był martwy "od początku"
4.jeśli wszystkie środki zawiodą proszę o maila, zobacę co da się zrobić,
skąd jesteś ?

Cooger