Re: Ktory dysk 40GB ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 23:09:09 MET DST

On Mon, 02 Apr 2001 11:43:32 +0200, MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Kurcze, mi Fujitsu nie piszczal, mzoe za malo go sluchalem...

Dokładnie. To jest tak, jak raz usłyszysz, to podświadomie
nasłuchujesz tego piszczenia. Wiesz, sprawdzałem dwa dyski. Jeden z
lutego '01, drugi z marca '01 (ten który mam). Więc to raczej
wszystkie. Jak chcesz, to podeśle ci mp3 i posłuchasz sobie.

>Pociesz sie ze byl taki czas kiedy zasypialem przy wlaczonym FOP38 na
>procku :) A to am 45 decybeli :)

Heh, też tak kiedyś robiłem. A teraz nie wiem jak ja to wytrzymywałem.

>ROzumiem Cie doskonale bo moj obecny BOXoway Intelowski wiatrak przy
>12V wrednie wyje na zbyt wysokiej jak na moje nerwy czestotliwosci :)

To idź na moją stronę i już wiesz co zrobić.

>Nie warto. chyba z eostro korzystaasz z baz danych albo obrabiasz
>filmy.

Nie zajmuję się tym, tak więc daję sobie spokój.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków