Re[2]: pomóżcie!!!!

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 20:26:01 MET DST

Dnia 2 kwietnia 2001 Piotr napisał/a:

PL> Soltek SL-75 KAV na KT133A

 ni ni ni!!!!
 No chyba, że na prawdę ma być tanio.

PL> Creative GeForce DDR

 gdzie są GeForce DDR za 300zł?
 a tak poza tym to nie moja działka (mi do dziś świetnie służy Diamond Viper

PL> hdd ?? hmm to nie moja działka :)

 coś z Fujitsu. Chyba nie potrzebujesz zbyt wielkiej wydajności, a
 Fujitsu są ciche. Największy, na jaki Cię stać, oczywiście.

 Poza tym pamiętaj, że w nową płytę nie włożysz starych pamięci (muszą
 być DIMM conajmniej PC100), ani nowej płyty (ATX) w obudowę AT.

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +