Re: GeForce GTS

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_toya.net.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 19:48:55 MET DST

> różnica jest w jakości obrazu: chodzi dokładnie o to, jakie filtry są
> wsadzone na kartę... pixelview wsadza gówniane filtry, stąd też jakość
jest
> niższa (aczkolwiek tu zdania są podzielone). wszystkie karty mają RAMDAC
> 350Mhz, więc to nie o to chodzi... Matrox ma RAMDAC chyba 300Mhz a jakość
> obrazu ma najlepszą... niewątpliwie z kart opartych na GF2 najlepszą
jakość
> obrazu daje Elsa (co dziwne karta elsy na takim samym chipsecie okazała
się
> [...]

Bo ja wiem. Nie jestem pewien czy przeszkadzałoby mi gdyby woda miała np.
ciut inny odcień. Ja pamiętam jeszcze czasy, gdy miałem S3Trio. Pomiędzy
Trio, a TNT2 widać różnicę ;) ale czy pomiędzy poszczególnymi GF jest aż tak
duża żeby się nią przejmować?

--
Juliusz 'Julas' Gonera
e-mail: julas_at_toya.net.pl