Problemy z Windows 98 SE

Autor: CeHo (cecho1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 19:47:30 MET DST

 Witam Szanownych grupowiczow ! Jestem nowy na tej grupie, wiec nie czytalem
innych postow, za co
przepraszam i obiecuje to nadrobic w niedlugim czasie ;-). Moj problem jest
nastepujacy:
mam win 98 Se. Pewnego dnia wylaczylem kompa jak to robie zwykle ;) Gdy
chcialem go uruchomic
nastepnego dnia windows zawieszal sie w polowie ladowania... ;( Reinstalka
pomyslalem sobie.
Jak pomyslalem tak tez zrobilem. Windows dziala, ale po 3-4 uruchomieniach
wiesza sie w tym samym miejscu. ;( Pomaga tylko ponowna reinstalka.
Defragmentowalem i skanowalem dysk potem znowu reinst. win i nic to samo...
Pomocy. Co robic ? Moze Wy pomozecie ? Dodam, ze mam plyte Chaintech 6LTM2 i
cel 416, oraz 96 Mb Ram, HDD 4,3 Gb Samsunga i podobne problemy przez
poltora roku uzytkowania
nigdy nie wystepowaly...

  CeHo cecho1_at_poczta.onet.pl