PIII 800 chodzi na 400MHz ---- ROZWIAZANIE ?????????

Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 19:24:01 MET DST

Witam.
No wiec jak sie dzis dowiedzialem, nowe procesory, a wiec i
tez moj nieszczesny PIII 800 / 133 NIE beda dzialac poprawnie
na przejsciowkach FC-PPGA bo ............ przejsciowki maja
za dlugie sciezki i przy tych czestotliwosciach sygnaly nie dochodza
na czas !!!!!!!!!!
Troche to porabane, ale chyba taka jest przyczyna, ze na
moim Asusie P3B-F ten proc chodzi co najwyzej na magistrali 83MHz
Przy 100 sie WIN zawiesza i nie pomoze podwyzszanie napiecia, czy
czary z ustawieniami. Mozliwe ze sa jakies specjalne przejsciowki.
Nie wiem. Jestem tylko ciekaw, czy zmiana 800tki 133 na wersje 100
cos da i czy wtedy proc ruszy czy nie.
Bo przeciez nie bede zmienial plyty na nowa, skoro za kilka miechow
panowie nienasyceni z intela znow wprowadza jakis super wydajny
model przejsciowki niekompatybilnej z wczesniejszymi i chcac kupic
nowy proc, bedzie trzeba zmienic tez plyte.

Jest to strasznie wnerwiajace.
Tyle tej kwestii.

Jesli KTOS MA JAKIS POMYSL co z tym zrobic, to niech pisze

BEEPER