Re: GeForce GTS

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_toya.net.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 19:11:03 MET DST

> Lamerskie (??) pytanie - czy warto wydawac wiecej kasy na ELSA Gladiac
> GeForce GTS - czy naprawde jest roznica miedzy w/w a np. PixelView czy
> innymi mniej znanymi ??
> Czy chodzi o renome (bezawaryjnosc) czy osiagi sa lepsze ???
> A moze sa lepsze niz ELSA Gladiac w podobnej cenie (do 1000 PLN)

Wszystko zależy od tego jakie podzespoły wcisnął PixelView, a jakie Elsa
(czy GF ten sam, jak szybka i pojemna pamięć). Jeśli zarówno pamięć jak i
chipset są takie same lub zbliżonej klasy to będzie chodzić podobnie (co
rozumiesz pod pojęciem bezawaryjność?). O drivery nie ma się co martwić, ja
instaluję najnowsze Detonatory od nVidii bo producent mojej karty (Diamond)
dawno już żadnych nowych nie wypuścił. Inną sprawą jest wyposażenie, Elsa
prawdopodobnie będzie mieć lepsze, ale tym też bym się tak bardzo nie
przejmował. Kolejna kwestia to gwarancja, oczywiście minimum rok, im więcej
tym lepiej.

Jeśli różnica w cenie jest większa niż 100zł to kupuj Pixela, a jeśli nie to
się jeszcze pozastanawiaj, zdobądź więcej informacji.

--
Juliusz 'Julas' Gonera
e-mail: julas_at_toya.net.pl