Re: Wieczne problemy... pomocy.....!!!!!!!

Autor: Hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 18:40:15 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

> Nie zwalaj proszę na płytę tego, że "wiodący system operacyjny" w różnych
> wersjach raz nie umie obsłużyć tego, raz tego...
ja nie zwalam na plyte poprostu chodzi mi o to, ze nie potrafie sobie z nia
poradzic.... tak zeby wszystko chodzilo jak powinno....

> Spróbuj zainstalować próbnie np. Linuksa albo Windows NT 4.0 -- jeśli
> wtedy coś się będzie krzaczyło, można obwiniać płytę.
co do powyzszych to zgoda ale ten komp ma dzialac jako zabawka.... a gry i
powyzsze systemy niestety nie wspolpracuja najlepiej......

generalnie zawsze widzialem kopromis w w2k -zadowalajaco stabilny a i
wszystkie gierki chulaja bez problemow, tyle, ze w wyzej wymienionym
przypadku wszystko chodzi jak na emerytuze.... tna i gry i filmy.......
generalnie wszystko przycina....

jak narazie jest 98 i jakos cyka..... ale do tego jak powinno byc to mu
daleko....