Re: va 503A i seagate

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 17:23:40 MET DST

Tomasz Belina <tbelina_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

> Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał w wiadomości

> Mam 503+. BIOS pokazuje przy starcie tryb UDMA 5 dla tego dysku.
Sciagnij nowszy bios. Do ktorej wersji byl blad ze bios nie sprawdzal
czy dany UDMA jest obslugiwany przez chipset.

> W setupie
> mam wlaczone UDMA auto dla wszystkich kontrolerow. Na tym samym kontrolerze
> pracuje jeszcz drugi Seagete 4.7 GB. Ten dysk zachowuje sie poprawnie. W
> BIOS'sie komp widzi go jako UDMA 2 i zarowno winda jaki linuch widza do jako
> udma.
A dysk jest max UDMA2 czy wiecej? Bo jest jeszcze soft do dyskow pozwalajacy
na reczne ograniczenie tego co one raportuja biosowi. Wlasnie po to
aby branic sie przed bledami w biosie.

Pozdrawaim,

                        Krzysztof Oledzki