Jak to jest z modemami PCI

Autor: porkis_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 02 Apr 2001 - 17:19:26 MET DST

Miałem ci ja modem US Robotics Sportster ISA. Teraz mam płytę bez slotu ISA i
muszę kupić modem PCI. I tu mam problem. W tym poprzednim można było wyłączyć
PnP i modem w każdym środowisku (WIn, DOS, Linux) działał bez problemów i to
bez żadnych specjalnych sterowników itp.
Czy taki modem na PCI też będzie działał bez problemu w DOSie i pod Linuxem?
Czy są do tych systemów potrzebne jakieś sterowniki?
Jak się konfiguruje IRQ, nr COMa w takich modemach?

pozdrawiam
Jacek Szpyrka