Re: sterowniki do Toshiby

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 16:44:36 MET DST

Czesc
Strasznie nie lubie tej strony, http://tools-1.toshiba-tro.de okropny
balagan, jak u mnie na partycji pt tools -)
Jak nie masz jeszcze tego stera, czy takie................
wlasnie sprawdzilem, sztraszny burdel, no nie, znalazlem do mojej jakies
stery, biosu to tam nie ma ? szlag mnie trafi
a SatelitePro4300 to nie ma , ale sa 4310,20,30 itd.
jesli to te same stery, co chyba mozliwe to moge zassac i przeslac , w razie
czego pisz na priv, 3.IV.2001 mam urlop wiec w srode

tak, do modmu pod ntka sa, do hibernacji cos nie widze, ale moze w jakim
serwis Packu, bo takowe sa, lub moze w advanced-power-management

i na koniec : tak po zaladowaniu 4300 widzimy piekne haslo :
for Sat. 42xx and 43xx uff, koncze tzeba jechac do domu