POLSKIE FONTY W DRUKARCE??? :((((

Autor: Gosia (jangosia_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 16:36:57 MET DST

Mam problem;
...posiadam jednoroczną drukarkę Hewlett Packard 815C, której zbyt często
nie eksploatuję. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, iż od dwóch dni wogóle
nie drukuje polskich fontów. Próbowałam już spod Worda, Notatnika i Corela;
wszędzie jest ten sam defekt. Na ekranie widać polskie fonty, na wydruku
tylko jakieś znaczki, jedynki, dwójki, a "ż" to "G".
Myślałam, że to wina sterownika, ale po ponownym zainstalowaniu, defekt
nadal jest widoczny. Ktoś mi podpowiedział, że mam coś sprawdzić w
rejestrze.
Może ktoś mi podpowie "o co chodzi"??? :)))

Z góry dziękuje,
Gosia