Re: Pentagram Shadow - komputer nie odpowiada

Autor: Jakub Zysnarski (jzysnars_at_poland.com)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 12:02:57 MET DST

M.G. <marcogal_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czesc
>
> Mam problem z modemem zewnetrznym Pentagram Shadow.
> Instaluje sie ok, diagnostyka modemu wykrywanie tez jest ok.
> Natomiast przy probie polaczenia po pewnym mam komunikat:
> "komputer ktorego numer wyrano nie odpowiedzial"
> Linie sprawdzalem innym modemem i tez jest ok.
> Co moze zle z tym modemem ?
> Pomocy

Nie wiem, czy to dokładnie ten sam problem, co ja kiedyś miałem, ale spróbuj
połączyć się z jakimś modemem, sterując swoim z poziomu terminala (np, w NC
taki jest). Jeśli dostaniesz komunikat NO CARRIER, to możesz się z modemem
porzegnać. W każdym modemie jest układ odpowiedzialny za wykrywanie nośnej,
którą wystawia modem, z którym się łączysz. Jeśli jest zrąbany, to twój
modem będzie wybierał numer, nabijał impulsy, ale nie będzie w stanie
odebrać sygnału gotowości od modemu, na który dzwonisz, do nawiązania
połączenia (CARRIER) i połączenie zerwie. Niestety, układ ten lubi się
kopać.