Re: graficzne krzaki na guziku start...

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 12:09:40 MET DST

> Leadtek Winfast GF2MX - ten sam efekt!

To samo dzieje sie na wszystkich kartach nVidii poczawszy od TNT w gore
Tak samo jest w win98 jak i w ME

> Ale na ogół przy programach OpenGL działajšcych w oknie...
> Dowolne sterowniki, karta nie podkręcana...

Z moich obserwacji wynika ze taki efekt pojawia sie po uycia ktoregos z
tweakerow - niestety nie jestem w stanie(nie chce mi sie :)
stwierdzic ktorego. Albo Powerstripa , albo nvmax-a , albo pojawia sie toto po
odblokowaniu coolbits.
Po instalacji sterownikow "na czysto" - tzn swiezy system lub dobrze
wyczyszczony rejestr po poprzednich instalacjach sterow jest o.k.

> wczoraj zainstalowałem Win98SE - ciekawe czy i pod nim będzie
> pojawiać się ten "efekt"

Sproboj zaobserwowac ktory tweaker tak robi..

> Co ciekawe pojawiajš się czasem (dość rzadko) w grach takie "drobne
> kolorowe kreseczki" - dokładnie jak bym podkręcał pamięci karty...

To sa takie....drobne niedorobki w sterownikach :)

Jancio