Re: czyszczenie HP690

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 12:07:24 MET DST

Użytkownik "Leszek" <paleszek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Proszę o rady czym wyczyścic gumowe wałki w HP 690 aby zechciała łaskawie
> wciągać papier. Mam już dosyc popychania kartek ręką.

Ja to robie wata nasaczona 90% spirytusem. Mniej wiecej raz na 2-3 miesiace.
Jednak uwazaj, zeby waty nie wciagnelo, bo mi sie ostatnio o przytrafilo i
mialem sporo zabawy z wydlubywaniem jej... Jeszcze czesc pozostala, ale nie
przeszkadza wiec pewnie poki co tam sobie zostanie.

Moze lepiej to zrobic kawalkiem niepylacej szmatki...

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl