Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 11:47:41 MET DST
On Tue, 27 Mar 2001, Deckard wrote:
>+ Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> napisał w wiadomości
[...]
>+ > Action stwierdzil ze ich NIE bedzie wymieniac (monitor
>+ > fabrycznie uszkodzony i zgloszony nastepnego dnia) :(((
>+ > Ponoc cala seria 902 jest uwalona fabrycznie
[...]
>+ A tak swoja droga, to moga tak zrobic ???
>+ Przeciez nieprzyjecie zwrotu z tytulu rekojmi czy tez swiadome sprzedawanie
>+ uszkodzonego towaru podpada chyba pod Kodeks Handlowy (czy ktorys inny :-))
1. Nikt nie pisał, że świadomie sprzedają ci uszkodzony egzemplarz
2. ACTION jako hurtownia z zasady sprzedaje "gotowe paczki" i w zasadzie
nie daje sprzętu do testowania; przychodzisz, bierzesz 27kG monitora
i wybywasz
3. Ponieważ sprzedaż jest hurtowa - to o rekojmi takoż nie musi być
mowy !
Jeśli dobrze zrozumiałem: jeśli ktoś kupuje w action - to kupuje
*w hurtowni* jako *sklep lub firma*; a to AFAIK co innego, niż szary
klient kupujący w sklepie (chroniony rękojmią itp).
Jeśli dobrze pamietam to umowy sprzedaży hurtownia-sklep/firma
mogą mieć taki warunek, że uszkodzony sprzęt wysyła się do
producenta/serwisu w miejscu innym niż hurtownia :]
>+ i sprawa moglaby sie zakonczyc w sadzie, a juz napewno w PIH-u,
>+jak by sie ktos uparl.
Ty chyba chcesz kupować w cenie hurtowwej na warunkach detalu :)
>+ Pozdro
Wzajem - Gotfryd
BTW: wahałem się między SAMSUNGIEM (AFAIR dużo plusów tylko
nie za wiele ustawień da się zapamiętać), IIYAMĄ i LG 915+.
Wziąłem LG którego mogłem sobie poooglądać i coraz mniej
żałuję ;> czytając o IIYAMAh !
LG był na wystawie, serwis nie był zachwycony moimi pomysłami
"że pomierzę sobie parametry" ale pozwolił. A IIYAMĘ brałbym
w ciemno...
-- Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze. Pilne listy na gs_at_stanpol.zabrze.pl, nt. VMS: gotfryd_at_stanpol.zabrze.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:48:14 MET DST