Re: Ktory monitor: IIYAMA czy moze IIYAMA ?? :-)

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 11:47:41 MET DST

On Tue, 27 Mar 2001, Deckard wrote:

>+ Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> napisał w wiadomości
[...]
>+ > Action stwierdzil ze ich NIE bedzie wymieniac (monitor
>+ > fabrycznie uszkodzony i zgloszony nastepnego dnia) :(((
>+ > Ponoc cala seria 902 jest uwalona fabrycznie
[...]
>+ A tak swoja droga, to moga tak zrobic ???
>+ Przeciez nieprzyjecie zwrotu z tytulu rekojmi czy tez swiadome sprzedawanie
>+ uszkodzonego towaru podpada chyba pod Kodeks Handlowy (czy ktorys inny :-))

1. Nikt nie pisał, że świadomie sprzedają ci uszkodzony egzemplarz
2. ACTION jako hurtownia z zasady sprzedaje "gotowe paczki" i w zasadzie
 nie daje sprzętu do testowania; przychodzisz, bierzesz 27kG monitora
 i wybywasz
3. Ponieważ sprzedaż jest hurtowa - to o rekojmi takoż nie musi być
 mowy !
 Jeśli dobrze zrozumiałem: jeśli ktoś kupuje w action - to kupuje
 *w hurtowni* jako *sklep lub firma*; a to AFAIK co innego, niż szary
 klient kupujący w sklepie (chroniony rękojmią itp).

 Jeśli dobrze pamietam to umowy sprzedaży hurtownia-sklep/firma
mogą mieć taki warunek, że uszkodzony sprzęt wysyła się do
producenta/serwisu w miejscu innym niż hurtownia :]

>+ i sprawa moglaby sie zakonczyc w sadzie, a juz napewno w PIH-u,
>+jak by sie ktos uparl.

 Ty chyba chcesz kupować w cenie hurtowwej na warunkach detalu :)

>+ Pozdro
 Wzajem - Gotfryd
BTW: wahałem się między SAMSUNGIEM (AFAIR dużo plusów tylko
 nie za wiele ustawień da się zapamiętać), IIYAMĄ i LG 915+.
  Wziąłem LG którego mogłem sobie poooglądać i coraz mniej
żałuję ;> czytając o IIYAMAh !
 LG był na wystawie, serwis nie był zachwycony moimi pomysłami
"że pomierzę sobie parametry" ale pozwolił. A IIYAMĘ brałbym
w ciemno...

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.