W2K i przejscie w stan gotowosci

Autor: _darios_ (darios_at_polbox.com)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 00:05:17 MET DST

Witam

Po ponownej instalacji W2K zniknela mi opcja wystepujaca
przy zamykaniu systemu : przejscie w stan gotowosci.
Zawsze tam byla a teraz nie ma :-(
W biosie mam ustawione ACPI - enabled , w menedzeze urzadzen
pisze : komputer pc z zaawansowanym interfejsem konfiguracji
zasilania (ACPI) , w panelu sterowania --> opcje zasilania nie ma
nic konkretnego w tym temacie do "odhaczenia" - a chyba powinno ?
Nie wiem co zrobilem nie tak, ale instalacja przebiegala jak zawsze ...
Bede wdzieczny za wszelka pomoc.
Dziekuje i pozdrawiam

_darios_