Re: Plyta Azza PT-5V3T i AGPx2 problem

Autor: Marclon (marclon_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 22:43:17 MET DST

> Jaki ta płyta ma chipset? VIA MVP3? Jeśli tak, to jaka jest wersja
> chipsetu (dokładne oznaczenie mostka północnego)?
W instrukcji pisze ze chipset to VP3(chyba okrojona wersja MVP3 bo w taki
wyposazona jest plyta podobna, tylko ze z czestotliwoscia 100MHz). A o tym
oznaczeniu na mostku jeszcze nei weim. (mozliwe ze to VT82C586B lub tez
VT82C597AT/598AT - takie sa podane w instrukcji). Sprawdze jak tylko
rozkrece kompa. A czy moglbys mi wyjasnic jaka jest roznica? Napisz jakie sa
typy tych chipsetow i czym sie charakteryzuja jesli mozesz. Bardzo by mi to
pomoglo.
Dzieki za info. Prosze o szybka odpowiedz.
Pozdrawiam Marclon