Re: CPU do grania/programowania

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 20:19:41 MET DST

Dnia 31 stycznia 2001 Tomek napisał/a:

TR> Wiec jaka plyta do tego (po wnikliwym przeanalizowaniu mam 3 kandydatow):
TR> 1. MSI - K7T Pro2 lub
TR> K7T Pro2A ( czytalem na tomshardware, ze nowy South Bridge z
TR> UDMA 100 troche zwalnia grafike - wina driverow ? )

 gut, ale lepiej Turbo-R (na KT133A).

TR> 2. Abit KT7

 może być, ale to jeszcze KT133

TR> 3. Soltek SL-75KAV

 powiem tak: przedtem miałem Abita (BH6) i zmieniłem na Solteka
 (dokładnie tego). Poczułem się, jakbym wrócił do czasów mojego noname
 z P133.
 Ciągle coś nie kontaktuje; w opcjach do podkręcania w BIOSie burdel a i
 tak nie ma tam tego, co najważniejsze (regulacja mnożnika); wszystko
 trzeba ustawiać zworkami albo switchami.
 Ehhhh.
 Soltek jest może dobry do komputera do biura, ale tak to nie ma co
 się równać z Abitem lub MSI (no chyba że teraz wszyscy takie
 badziewne płyty robią).

TR> A moze pozostac przy starym.dobrym BX ?

 chyba najlepiej

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +