ATX Form Card (USB, PS/2, IrDA) - prośba o pomoc

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 16:02:06 MET DST

Kupilem uzywana ATX Form Card - dwa zlacza USB i po jednym
PS/2 i IrDA. Jako, ze karta jest do plyty ATX, a moja plyta to AT
(dokladnie PcChips M537DMA33). Do mojej plyty nie bylo dolaczonych
tego typu zlacz (choc kontrolery sa).

Dlatego tez mam pare pytan:
Na stronie http://www.pcchips.com/atx.html jest opis poszczegolnych
pinow od kbalka (tasmy).
Kabelek (od tej plytki ze zlaczami) to tasma 18-nasto zylowa.

Na mojej plycie kontorler PS/2 ma 7 pinow (4x2 - bez jednego),
USB 10 pinow (5x2) i IrDA 4 piny (4x1). Teraz jak to polaczyc ?

Poza tym na tej stronie (http://www.pcchips.com/atx.html) jest podane ze
pod pinem 14 jest uziemienie PS/2. Na tej plytce nie ma takiego pina.
Poprostu jest zlacze meskie 9x2 pinow, ale bez 14 (moge wyslac na priv'a
zdjecie w JPEG). Gosc od ktorego to kupilem mowi ze u niego dzialalo
PS/2 bez problemu.

Do tego jeszcze dochodzi problem ze zlaczem IrDA ...
... nie koniecznie musze (najbardziej zalezy mi na USB i PS/2)
to miec ale jakby sie dalo to czemu nie.
W opisie na stronce http://www.pcchips.com/atx.html jest taka
konfiguracja zlacza IrDA:

nr pinu opis
13 ground
15 IR Hi
16 ID In
17 +5V DC
18 IR Out

U mnie na plycie kontorler ma tylko cztery piny opisane
IR In, ground, IR Out, +5V DC.
Co to jest IR Hi i ID In na ATX Form Card ze zlaczami ?

Pozdrawiam i czekam na pomoc
Tomek Dębiński
tdebinski_at_poczta.onet.pl
http://tdebinski.republika.pl