Re: Jaki sklep z komputerami w Warszawie ???

Autor: Too old to rock`n`roll , too young to die (jkch1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 17:32:59 MET DST

Użytkownik "Piotero" <mieto_SPAM_at_viper.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jaki sklep byscie polecili ??? Ja zawsze kupuje w Formacie na Brackiej i
> uwazam ze ich ceny sa w porzadku (porownywalne z gielda) a jakos jest
dobra.
> To ze sa czasem nieuprzejmni raczej mnie nie obchodzi. Pracowalem kiedys w
> handlu i wiem jak to jest. Ale moze sa lepsze ????
>
> Pzdr,
Jednak nie polecam.Nie znaja sie na tym co maja.Pamieci badziewiaste.
Lepiej imho w Vobis lub Cieslikowski iska.Mialem dosc przyjemne
rozczarowania - Vobis bez mrugniecia wymienil po pol roku monitor(od reki)
,a ostatnio mysz optyczna .U Cieslikowskiego tez mozna sie bylo dogadac.Ale
teraz to sam skladam sobie sprzet;-)))

Too old....
jkch1_at_poczta.onet.pl
http://republika.pl/jkch1