Bad Blocki <> Hidden

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 17:08:56 MET DST

Ostatnio na mojej dyskiertce WDC Caviar 1,2 GB wyskaczyl Bad Sector.
Wymarkowalem NDD i wszystko chodzi Oki. Tylko teraz mam takie pytanie. Czy
jest jakis program ktory literke "B" markuje tak ze jest zaznaczony jako Bad
Sector i nie jest tam juz nagrywane a nie jest to widoczne w NDD, Scandisku?
Jesli jest to prosze o nazwe i linka skad Go mozna pobrac?

I drugie pytanko. W momencie kiedy wyskoczyl Bad Sector dysku nie dalo sie
sformatowac pod Dosem (dochodzilo do 72 % i formatowanie zostalo przerwane).
Gdy zrobilem format z pod Windy i wymarkowalem NDD to moge nagrywac pelny
dysk i jest Oki. Jak to mozliwe?

Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)