Re: SDI czy DialogNet

Autor: Ender (tebe_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 16:34:33 MET DST

> W SDI płacisz 160 zł na miesiąć, niedawno instalacja kosztowała 1000
zł, ale
> dostałem SDI trzy miesiące temu i NIE CHCĄ ODE MNIE ANI GROSZA ZA
INTALACJĘ.

oooo! TP zamienila sie na organizacje harytatywna czy darowali Ci te
1000 zl za piekne oczy? :-> Jezeli tak to tez chetnie sie pousmiecham
do pani w TP bo w pracy w przyszlym tygodniu beda zakladali mi SDI, a
rabat niczego sobie - trzeba by wykorzystac ;) (zalozylbym isdn
dialogu, ale w tej czesci miasta nie maja instalacji) :(
pozdrawiam
Ender