Re: IDE i kolejnosc podlaczania

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 15:38:42 MET DST

On Thu, 29 Mar 2001 11:18:14 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Dokładnie. Zazwyczaj takie podpięcie nie powoduje większych problemów,
>ale lepiej nie ryzykować albo mniejszej wydajności, albo przekłamań
>danych, które czasem się mogą w takiej konfiguracji zdarzać.

Tylko widzisz... Jak podpiąłem testowo mój dysk Fujitsu 40 GB na
końcową złączkę, to w HDTachu wydajność minimalnie spadła (ale wiesz,
w granicach błędu pomiarowego). A tak jak podpinam dyski, to od
zawsze. I jeszcze NIGDY nie miałem z tego powodu przekłamań danych.
Wiesz, mi się wydaje, że jednak lepiej jest aby dysk był jaknajbliżej
kontrolera. A standard IDE to chyba nie wymaga terminacji?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków