Re: tylko master moze miec DMA ?

Autor: Tomek (USUNTOthnet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 23:43:26 MET DST

> WIELKI DZIEKI !!!! ustawilem nagrywarke na slave'a IDEMASTER 00,
zahaczylem
> DMA w windzie i poszlo!!! Shocking w trampkach

i tak miało być :)))

> Swoja droga po jasna Cholewke Winda konfiguruje SCSI skoro nie mam takich
> urzadzen... prawdopodognie chodzi o jakis typ przesylania danych al'a SCSI
> na kontrolerze ATAPI.

mniej więcej ......

> Co do ASPI czy masz wgrany najnowszy? tzn 4.60 (Adapteka)

tak wgrałem 4.60 !!!

> czy tez darujesz
> sobie takie unowoczesnianie?

Można by sobie darować. Ja z tego uaktualnienia żadnych korzyści przy
nagrywaniu nie zauważyłem - nagrywało się dobrze na tym co jest w W98 i
teraz na
4,60 też "pali" OK !!! Uaktualnienie robiłem tylko dlatego, że nie działał
mi taki progrmik do rozpoznawania czystych płytek - po wgraniu 4,60 "ruszył"
:)))

> jeszcze raz dziekuje

nie ma sprawy

> co prawda trzeba teraz pobadac czy to dma wlaczylo sie na prawde... np
> sprawdzi obciazenie procka w benchach ale jestem dobrej mysli.

U mnie testy wypadły pomyślnie !!! więc u ciebie pewnie też będzie OK

--
Tomek
www.thnet.w.pl - Polsat Cyfrowy "w praktyce"