Re: kamery Philips

Autor: OutsiDRE^ (elite_at_positive.net.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 13:17:44 MET DST

Użytkownik "Domino" <domik100_at_yoyo.pl> napisał w wiadomości
> zetknal sie ktos z was z kamerami Philips ToUcam Pro albo Philips Vesta
USB
> (VC690K)
> ktora z nich jest lepsza
> a moze jakies inne polecacie? moja Creative WebCam 2 to straszny syf , w
> CIF przechwytuje z max 10fps (duron600, USB) a jakosc jest koszmarna

Philips ma na pewno duuzo lepszy przetwornik dlatego idealnie widac przez
nia pryszcze na skorze ale ma mankamenty natury instalacyjnej tzn. jak juz
sie porzadnie zainstaluje to nie ma problemow ale tak to trzeba sie niezle
namachac plytkami od windowsow zeby chcialo chodzic. (w sumie nie wiem po
jakiego grzyba tak skomplikowali sprawe )
Pod Millenium chodzi od razu ale w malym oknie wiec i tak trzeba niewygodne
oprogramowanie zainstalowac.
No i podstawowa wada nie daje sie oswoic pod W2k za zadne skarby.