Abit KT7+RAID, gf2mx, problem

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 11:48:29 MET DST

Witam.

Wczoraj zaszła potrzeba odpalenia dosowego programiku pod w98se
na pełnym ekranie. Po przełączeniu (alt+enter) wszystko się sypie.
Pojawia się czarny ekran i tak już zostaje.
Spotkał ktoś już to zjawisko i zna może przyczynę/rozwiązanie?

Dodam tylko, że dzieje się to niezależnie od tego czy odpalam
windę z czy bez config.sys/autoexec.bat.

Obcykałem już chyba wszystkie opcje w biosie, które mogłyby
odpowiadać za taki stan rzeczy. Skończyły mi się pomysły.

PS.
256 ramu pc133, duron 700 - jeśli to ma znaczenie.

--
hitower_at_booster.alpha.pl
There is a chasm of carbon and silicon the software can't bridge.