Teac i DMA

Autor: ATI (ati_at_poczta.fm)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 10:40:00 MET DST

HI !

Jak to jest z nagrywarkami Teac CDRW 8/8/32 i
ich pracą w trybie DMA??

Miałem sobie zaśmiecony system i po podpięciu
nagrywarki wszystko chodziło OK.

Po zrobieniu FORMAT C: ;)) i zainstalowaniu
wszystkiego co niezbędne szok... podłączona nagrywarka
nie chce nagrywać... Pod Nero 5.0.3.9 pokazuje nagrywanie
TYLKO x8 (bez x1, x2 ,x4) a nagrywa pustą płytkę...
Po wyłączeniu DMA wszystko wróciło do normy.

I tutaj mam pytanie: czy ten napęd poprawnie pracuje
w trybie DMA czy może poprzednio miałem taki śmietnik,
że system tylko pokazywał tryb DMA a w rzeczywistości
było to jakieś tam PIO4... ??

Pozdrawiam

--
ATI