Re: prosze o pomoc

Autor: pole (pole_at_justmail.de)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 04:10:21 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> schrieb im Newsbeitrag
> Hi,

  [...] - bo tak w zasadzie nie mam sie do czego przyczepic ;-)

> Pomijam już tutaj kwestię posiadania odpowiedniego zestawu narzędzi i
materiałów
> potrzebnych do montażu komputera: past, taśm, śrubokrętów, kleszczy,
szczypczyków,
> uchwytów, śrubek, mierników i innych cudów, bez których można odstawić
tylko
> fuszerkę, a nie złożyć dobry zestaw.

 a ja uzywam jednego ( 1 ) tylko srubokretu i czasem tylko potrzebuje
obcazki do paznokci, ale ja oczywiscie nie poswiecam sie temu zajeciu
zawodowo, no i nie musze ... :-)

> BTW mam prośbę: używaj czasem wielkich liter. To nie IRC ;)

nie ma sprawy ! gdy nastepnym razem bede wystukiwal twoje nazwisko, nie
omieszkam przypomniec sobie o tym i zrobie dla ciebie wyjatek - slowo !
pozdrawiam.
jurek

ps: w zyciu nie ircowalem :-)