Re: ICQ PL

Autor: Maseł (mmasel_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 01:42:48 MET DST

Użytkownik "Elasto!" <slater_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> "Ryszard Bielawski (gemini)" <gemini_at_viper.pl> napisał(a) pewnego
> pięknego dnia:
>
> A propos: wie ktos moze jak pozbyc sie banera z tej wersji icq (tzn.
> PL)?
> Podmiana pliku icqcore.dll powoduje, ze traci sie duza czesc tlumaczenia
> :/

A tego próbowałeś???

1. Uruchamiamy edytor rejestru
2. Odszukujemy klucz
HKEY_CURRENT_USER\Software\Mirabilis\ICQ\DefaultPrefs i przechodzimy
do wartosci AutoUpdate ustawionej standardowo na YES i zmieniamy ja na NO
3. Teraz przechodzimy do katalogu programu ICQ, czyli np. c:\Program
Files\ICQ i odszukujemy ponizsze biblioteki a nastepnie je kasujemy(
doradzam raczej przekopiowanie ich w bezpieczne miejsce- w razie
problemow...)

icqateima32.dll
icqateimg32.dll
icqateres.dll

Teraz restart systemu i mozemy juz sie cieszyc wersja pozbawiona
reklam.

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Jak naukowcy pokręcą przy genach to zwykły śmiertelnik będzie gatunkiem "wymierającym"