problem z geforcem 256

Autor: Karol Kałucki (dlugi92_at_interia.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 00:18:04 MET DST

mam geforce`a 256 anihilatora ; 128 ramu pentium3 667mhz i plyte abita be6
;
problem jest taki że strasznie słabo mi ten sprzęt obsługuje gry: np.
carmageddon TDR i midtown madnes2 dosyć mocno klatkują ; do karty mam
sterowniki oryginalne ; poza tym próbowałem zainstalować najnowszego
detonatora ale mi tylko komp sie powiesił i musiałem wrócić do tych . W 3D
marku mam 3500 punktów ; przy takim sprzęcie to chyba mało. co może być tego
powodem?