Odp: Action Sp. z o.o. co za D.N.O. : Ostrzezenie z opisem...dluugie..

Autor: Thomas - ACN <Thomas_at_astercity.net>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 22:03:54 MET

> I wklasnie takie powinny byc 7.5 a nie 8...

Dokladnie, ale nie ciesze sie, ze nie jestem jedyny oszukany :(
Nic z tym nie da sie zrobic, bo klientow maja sobie za nic.
Sprobuje z fed. kons., choc wiem ze to bujda i nic nie zrobia, a cwaniaki
zarabiaja

Choc ostatnio spotkalem sie, ze niektore firmy byly tak obeznane, ze dla
nich 8ns z cala pewnoscia jest 133 :)
Nic, tylko dac takiemu w lape..........kalkulator i niech podzieli sobie
Koncze ten wywod, bo nie warto z takimi nikt nie wygral i nie wygra. Ja
przynajmniej poslizniecie to potraktuje jak doswiadczonko - patrz na rece,
nie sluchaj dyrdymal & Cave ne cadas :)

Koniec tematu.

Pozdro,
Thomas