Re: ATA100 :(

Autor: Jaskier <yes_at_box43.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 13:19:59 MET

>Zaraz, zaraz: CD-ROM podłączyłeś na drugim porcie kontrolera ATA100?
>To czasem sablokuje cały kontroler: CD-ROMa się podłącza do zwykłego (nie
>ATA) kontrolera ;-(

Dysk IBM ATA100 juz mi dziala, wyjelem tasme i jeszcze raz ja wlozylem i stal si cud.. zaczal dzialac.
Widocznie niedokladnie wlozylem tasme do gniazd.
Co do CD-ROMa to do jakiego gniazda mam w koncu podlaczyc? chyba IDE?
Na plycie sa dwa takie.
Na jednym jest jeden dysk, a na drugim dysk i CD-ROM.

Jaskier
yes@box43.gnet.pl