Re: Moje przejscia z Formatem

Autor: plitkin <plitkin_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 11:53:10 MET

Wg kodeksu cywilnego, jak przychodzisz do sklepu musisz OD RAZU sie
okreslic, czy chcesz korzystac z GWARANCJI czy z REKOJMI. Jezeli
powiedziales, ze chcesz zalatwic sprawe w ramach gwarancji - to mogles
zostawic coolera w sklepie albo wyslac do serwisu na ich koszt. Termin - 2
tygodnie. Natomiast, jezeli to ma byc REKOJMIA (a miales do niej prawo, bo
sprzedano ci niesprawny towar), to musiales od razu tak powiedziec a nie
gadac o serwisie. JAk sprzedawca jest upierdliwy zawsze jest jego
przelozony. Jak szef sklepu jest upierdliwy, zawsze mozesz postraszyc tym,
ze napiszesz list do centrali (do szefow) wraz z podaniem nazwisk osob ktore
cie tak potraktowaly (zreszta ja i tak bym to zrobil po tych tekstach ktore
ty uslyszales). Watpie zeby oni za paredziesiat zl chcieli sie z toba
klucic. Trzeba pamietac, ze ZAWSZE przysluguje ci ZWROTWADLIWEGO towaru
(jezeli byl sprzedany wadliwy, a sklep nie dal mozliwosci sprawdzenia u nich
czy towar jest sprawny). Jednym slowem, wg mnie sprawe mussisz zalatwic z
korzyscia dla siebie. No i jeszcze jedno: przeslij posty z tej grupy do
centrali FORMATU na imie szefow i popros o odpowiedz.