Re: Do uzytkownikow dysku Seagate U5 40,8 GB

Autor: Mirek <Leszczynek_at_bigfoot.com>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 08:25:08 MET

On 9 Feb 2001, at 16:00, KRiZBi napisał(a):

> Bardzo proszę o podanie mi ustawień tego dysku w biosie (takie, jakie
> wam wykrywa)

BIOS nie wykrywał w/w dysku, lecz po użyciu programu Disk
Manager ze strony Seagate'a udało mi się go zainstalować i
odpowiednio podzielić. Nadal nie mam go w BIOSie ale wynika to z
faktu iż na płycie ABIT BE6 pracuje na kontrolerze HPT366.

Pozdrawiam
Mirek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet