abit be6 +cel 633@950

Autor: JaccekZ <jziegler_at_kki.net.pl>
Data: Wed 28 Feb 2001 - 06:42:25 MET

Czy ma ktoś taki konfig? Zapodałem mojemu celerkowi fsb 100 i system się nie
ładuje. Przechodzi biosa, ma zamiar wejść do kontrolera hpt366 i nic się nie
dzieje. Ponieważ w biosie nie ma proca 950 (można tylko ustawić ręcznie fsb
100) to mam zagwozdkę. Czy ten procek się nie kręci, czy też to może wina
przejściówki slot 1 -> fcpga, która się nie przełącza na fsb 100. Czy gdyby
to była walnieta przejściówka to bios by startował?