Re: Czym sie rozni 633 na 1,65 od 633 na 1.7V?

Autor: Marky <marky_at_w.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 23:11:43 MET

> Dziwne - na moim be6 mogę ustawić do 2,4V.

Wystarczy (przy ustawieniu max napiecia jakie da sie osiagnac
w tej chwili) zrobic 'flash' (upgrade) biosu...
Moze byc nawet na ta sama wersje, ktora jest teraz w kostce.
Po takiej operacji rozszerza sie zakres regulacji - stwierdzilem
taka wlasciwosc na BH6, bardzo prawdopodobne, ze z BE6
bedzie tak samo dzialalo...

Marky