Re: plyty CDR

Autor: plitkin <plitkin_at_interia.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 22:12:23 MET

Dokladnie takiej info nie wiem gdzie szukac, ale na www.cdrinfo.pl jest
niezla baza danych z plytami (ogolny opis kazdego modelu). Na grupie
cdrinfo.nosniki na news.cdrinfo.pl mozesz sobie podpytac o plyty.
Moje osobiste wrazenia: ze wzgledu na cene nagrywam na PLATINUM 700 i
uwazam ze jest OK. Lepiej mi sie nagrywalo na TDK Reflex i na Verbatimach,
ale teraz Verbek juz nie kupie za zadna cene, bo wszedzie sa podroby. TDK
D-VIEW tez sa jakies slabe. Do muzyki dobre sa zlote kodaki, ale bardzo
drogie.