Re: Czy moge zainstalowac PIII Coppermine na plyte ktora go nie obsluguje ?

Autor: Luka Vandergaart <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 18:53:08 MET

-~*Lukasz Kaluski*~- <da whatever>

>Ponoc problem tkwi w napieciu. Mam plyte Gigabyte (slot 1) na BX i440,
>ktora nie przewiduje ustwiania napiecia ale slyszlaem, ze mozna to
>zrobic za pomoca przejsciowki. Czy to prawda. Czy procek zadziala ?

Musisz kupic przejsciowke z regulacja napiecia i ustawic na niej
_najnizsze_ obslugiwane przez Twoja plyte - np. 1,8V - wtedy co prawda
procek bedzie dzialal na wyzszym ale bedzie dzialal. Bios musi takze
zawierac mikrokod koperkow do poprawnej pracy ale to sie juz da dolozyc w
razie czego.

Pozdro

--
              Dancing with tears in my eyes...
LV     vandergaart_at_pf.pl    ftp://vluka.dhs.org   UIN:6979815