Re: Access 97 po instalacji office 2000

Autor: Marcin Swat <m.swat_at_szpitaljp2.krakow.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 18:03:21 MET

ELF napisał(a):

> Na Windows NT (servicepack 6) zainstalowalem Office 2000 po czym
> zorientowalem sie, ze potrzebuje Accesa 97. Niestety nijak nie daje mi sie
> go odpalic. Wypisuje mi "microsoft acces nie moze byc uruchomiony ze wzgledu
> na brak licencji na ten komputer". Deinstalacja office 2000 i
[...]

Identyczny problem miałem pod Win98, lecz sądzę, że nie ma to w tym
wypadku znaczenia. Pod adresem
http://www.mvps.org/access/resources/patches.htm znajdziesz link do
pliku AcLicn97.Exe, który rozwiązuje opisany problem.

Z pozdrowieniami
M.

--
Marcin Swat
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawla II