zestaw dwu- i wiecej -procesorowy

Autor: <zenadix_at_kury.dhs.org>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 00:07:23 MET

Czesc,
Czy ktos z Was ma jakis komp dwuprocesorowy? Uprzedzam ze chodzi mi o
PC, SMP. Jesli tak to prosze podac parametry, jakies dane techniczne i
opis jak sie na tym pracuje i jaka jest wydajnosc/stabilnosc/....

Ja mam Abit BP6, 2x Celeron 433@616, 128mb pc100, riva tnt2pro (agp
2/3 fsb), hdd fujitsu 20gb, sblive!, karta smieciowa Planet TP+BNC na
ISA (uklad Realtek), nagrywarka LG, cdrom Samsung, wiatraki jakies
zwykle tanie ze zdarta folia i z zapodana pasta silikonowa. Calosc
chodzi pieknie pod w2k i linuxem. Przy max obciazeniu temperatura
okolo 55 stopni. Wydajnosci nie sprawdzalem bo nie mam aktualnie za
bardzo jak.

Aha, bios RU. Bios kontrolera UDMA66 - HPT v.1.26.

Pozdrawiam,
Zenadix