Re: PROPOZYCJA: pl.comp.laptops

Autor: jb <yooreck_at_kki.net.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 12:30:50 MET

"Marek T." wrote:

> Uzytkownik "K.Musial" <kmusial@mac.com> napisal w wiadomosci

> Jestem zdecydowanie za powstaniem takiej grupy. Niektórymi specyficznymi
> problemami nie ma sensu zawracac glowy "duzym" pecetowcom. Nazwa - jestem za
> spolszczeniem. Kiedy w Polsce otaczaja mnie teksty i nazwy wylacznie
> angielskie czuje sie obywatelem drugiej kategorii.

Nie bardzo jednak rozumiem, co ma w tej liscie interesowac uzytkownikow
Macowych iBookow/PowerBookow? Czy uzytkownicy pecetow pochyla sie z
troska nad kwestia wspolpdzialania PB Titanium z przejsciowka iMic? Czy
ktorykolwiek pececiarz przebywal w zyciu w poblizu nazwy GlobalVillage
PowerPort Mercury? Czy pececiarze uwierza, ze istnieje cos takiego, jak
dwuipolcalowe dyski SCSI? Kwestie niekompatybilnosci portu IrTalk w PB
5300 z wyjsciem IrDA w G3 zastanowia jakiegos uzytkownika Toshiby?
"Zbior wspolny" to ze trzy modele kart PC jednakowych dla obu platform i
niektore dyski IDE 2,5" - ale dla takich zbieznosci mozna by zrobic
wspolna liste dla wszystkich uzytkownikow Macow, PC i Amig - i beda miec
wiecej wspolnego (dyski, RAM, sieci etc.). Czy dyskusja nt. zrzucania
przez FireWire filmu z PB G3 kogokolwiek ze swiata PC poruszy?

Nie twierdze, ze mam racje, ale cos mi sie jednak wydaje, ze wspolnych
zainteresowan to tu niewiele bedzie. A kwestie "jak polaczyc PC z
Makiem" "nie widze Macowego cedeka" albo "dostalem .doc-a z pieca, jak
go otworzyc na Maku" juz i tak sie dzis rozstrzyga na innych listach i
innych grupach.
---------
(jb)