Re: dual boot - rozwiazanie twarde

Autor: <robert.dygant_at_bahco.com>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 12:18:59 MET

> Hmmm ....
> W jakis sposob sprawdzales, ze nie mozna instalowac NT na NTFSie ?
> Wydawalo mi sie, ze MS nawet preferuje takie rozwiazanie ...

Instalowac na NTFS mozna. Tyle tylko, ze ME nie daje sie po tym
zastartowac. 2k za to bez problemow - skoro lezy na partycji bootowej. (
Mam 2k oraz ME, ale zasada pewno ta sama co do NT i 98).

Problem jest taki, ze partycja startowa musi byc sformatowana w FAT.
(Jest o tym w Helpie). Wlasnie po to by moc startowc to jeden to
drugi sysop. I to jest wlasnie zagwozdka, jesli chce sie ostro
rozgraniczyc oba windowsy.

zdrowko

       //Robert