Problem z kartą graficzną Savage4 32MB Ram PCI a kart

Autor: xxxxxxxxxx <procek_at_polbox.com>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 12:15:03 MET

Zakupiłem jakieś 2 lata temu kartę telewizyjną TV-Max Zoltrixa . Po
instalacji do kompa [233MMX,64MB RAM,Karta gafiki S3 Virge 4MB,płyta
na chipsecie VIA, win98 ] wszystko pięknie działało mogłem oglądać
telewizję i bez problemu pracować w różnych programach . Niedawno po
okazyjnej cenie zakupiłem kartę graficzną 3D Blaster Savage4 32MB na
złączu PCI , instalacja przebiegła dobrze programy działały , gierki
też wszyskie chodziły jak należy , jednym słowem wszystko było OK
dotąd kiedy nie uruchamiałem programu tunera do karty telewizyjnej ,
na ekranie monitora mogłem oglądać w okienku telewizję pracując w
innych programach , ale po czasie [różnie od 10 minut do 20]
szczególnie przy przeskakiwaniu do okien innych uruchomionych
programów lub w czasie nagłych zmian scen w samym okienku tunera
telewizyjnego komp totalnie się zawieszał [pomagał tylko zimny reset].
Po restarcie komputera zauważyłem że wygaszacz ekranu w
właściwościach pulpitu ustawiony jest na brak a zawsze ustawiałem tam
jakichś wygaszacz . [tak dzieje się po każdym takim zwisie ]
Próbowałem zmieniać miejscami karty w slotach na płycie głównej ,
grzebać w biosie kompa , aktualizowałem także bios karty graficznej ,
wgrałem najnowsze sterowniki do karty graficznej i karty telewizyjnej,
zainstalowałem najnowsze Directx 8.0 zmieniałem odświeżanie ekranu jak
i jego rozdzilczość i nic nadal jest to samo jak uruchamiam tuner
telewizyjny po pewnym czasie totalny zwis komputera . Poza tym
nieszczęsnym tunerem telewizyjnym wszystko działa jak należy i nie ma
żadnych problemów . Brak też jest konfliktów sprzętowych w komputerku
a po ponownej instalacji starej karty graficznej S3 Virge tuner działa
jak należy , programy też i nie ma żadnych zwisów komputera .
Nie mam już koncepcji co z tym fantem zrobić i dlaczego tak się dzieje
dlatego zwracam się do Was, szanowni grupowicze może ktoś zetknął się
już z podobnym problemem i mógłby mi pomóc .

Za wszelką pomoc z góry dziękuję .

Misio